2016. június 29., szerda

Dombor-csíkos bádog-macs' dorombol


A minap fotóztam hófogó macskákat a forró bádogtetőn, netán ők alakultak át a forróságtól dombor-csíkos bádog'macsokká?!


A szabásmintát számítógéppel elkészítettem. Majd kinyomtattam.



Felragasztottam őket egy-egy hullámpapírlapra a csíkos lett az alap, amelynek tetejébe ragasztottam a kivágott fehér macs'-ot, majd felcsíkoztam a fekete-fehér macs'-ot és a fekete csíkokat felragasztottam a fehér macs'ra.



Utána alaposan beragasztóztam a teljes felületet és lassan rásimítottam egy réteg alufóliát, úgy, hogy felvegye a domborúságot. Papírtörlővel dolgoztam.


Később vékonyan befestettem tussal és azt szétmaszatoltam papírtörlővel az alufólia felületén. 
Ettől egy kicsit antikoltabb lett a felület.



AZ OORI CICÁK - BLACK & WHITE

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése